måndag 20 januari 2014

Teoriprovet avklarat

Strulade lite med uppladdningen igår - så inlägget är en dag sent :)

En ny dag med riktigt fint väder. Fick mig en riktigt trevlig förmiddag ute med hundarna. Passade såklart på att ta med mig kameran. Caliber vill fortfarande inte fastna på bild som en normal hund men många gånger fastnar hans personlighet iaf ^^

Vi har egentligen inte gjort så mycket annat än att njuta av det fina vädret idag. Men korna fick det fint i lagården och jag har hunnit tvätta en hel del.
Igår var Petters pappa här och hjälpte oss att pyssla lite - bland annat kom en dörr på plats mellan köket och hallen.

Igår skrev vi också jaktprovet - gick galant den här gången! Så nu får ja va nervös för skyttet istället :P Inte för att jag behöver vara det men de hör väl som till mig på något vis ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar