fredag 11 oktober 2013

Fredagsmys!


Ja, hur ser en helt vanlig fredag ut för familjen Lindström/Hansson. Vi kom hem och kraschade tillsammans i köket (jag och Caliber lite före Petter och Bosse). Petter kom hem med en liten överraskning idag, en systemkamera har han varit och inhandlat den lilla busen :P Inget nytt men iaf, jätteroligt. Tror det är någon sorts tröstpresent för det här med glasögonen ^^
Jättefin är den i vilket fall.
Middag åt vi tillsammans med resten av familjen Lindström, pestolax och potatis. Grymt gott, plus efterrätt då såklart!
Efter middagen tror jag inte att jag gjort annat än att pilla på kameran :P Tror jag lyckats få till något till slut - dock lite osäker på om det handlar om kunskap eller det faktum att hundarna faktiskt ligger stilla och sover nu :P Får ju erkänna att de är rätt bra motiv att testa kameran på även om de själva inte verkar tycka att det är en så himla bra ide :)
Ska bli jätteroligt att prova vidare imorgon i dagsljus och utomhus, kanske muarna får fastna på bild också :D
Den som lever får se, den här fredagen blev iaf en väldigt lugn dag. Medan jag grejat på med kameran har som sagt hundarna somnat.. även sambon :P Gograbbarna mina, snarkar så gott. Så nu ska jag väl ta och fundera på om det är dags för mig att sova också. Ska försöka komma igång tidigt imorgon - mycket som ska hinnas med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar