onsdag 18 december 2013

Sanslöst så fort tiden går!

Mentalt är jag i september, så är det bara! Skyller allt på det - jag är i total ofas! ^^
Vi gör inte så mycket annat än att mysa i vårt nya hus. Har gått otroligt segt de här senaste veckorna, blir verkligen inte mycket gjort. Men man ska väl ha tid för återhämtning också. Dessutom är vårt nya vardagsrum svårt att ta sig ifrån, soffan är tokmysig och nu när vi också hat en tv att kika på blir det ju inte lättare att pallra sig därifrån och göra något vettigt :P hundarna har också hittat sin plats i vardagsrummet, inte för att de syns så bra på bilden men varsin fäll har dom nedanför soffan - funkar riktigt bra! Lite trist att inte kramas med dom i soffan men samtidigt skönt att de inte drar upp i den själva och busar runt - vilket dom verkligen gjorde i Högbäck där soffan var en tillåten plats :) 

Vi har också haft en stund över för att åka iväg och träffa en liten tjej, bara 4 dagar gammal. Helt galet att min barndomskompis har blivit mamma! Något som verkligen får en att inse att man är vuxen nu :P Jätteroligt med en liten bäbis iaf, ska bli så kul att hänga med lite på resan och se vad det kommer att bli för person av lillskrutten :) Så ofattbart söt liten tjej är hon iaf, och jag ska väl inte säga för mycket innan det är helt bestämt men jag tror att hon kommer att få ett riktigt fint namn också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar